AAMUPALA
*pirtelö: rasvatonta maitoa, neljänviljanhiutaleita, banaani, boysenmarjoja
*1 kuppi kahvia
*1 pala ruisleipää, Profeel-tuorejuustoa

VÄLIPALA
*puolikas Gainomaxin energiapatukka
*palautumisjuoma

LOUNAS
*uunivuokaa, jossa: kalapuikkoja (söin 3kpl), wokkivihanneksia, tomaattia, 1 kananmuna, Profeel-tuorejuustoa
*1 lasi rasvatonta maitoa
*1 hapankorppu
*omena

PÄIVÄKAHVI kaverilla
*1 kuppi kahvia
*3 kaurakeksiä, 1 suklaa-marie (tmv.)-keksi

LEFFASSA
*irtokarkkeja n. 350g (SAIRASTA!!!)

LIIKUNTA
*pyöräilyt n. 1h 5 min.
*salitreeni (kädet) n.55 min.
*juoksumatto reilu 30 min.

~

Vähän väsynyt olo, vaikka oon nukkunut määrällisesti ainakin paljon... ehkä se johtuu masentavasta säästä ja ukkelin paluusta inttiin.

KLO 23 Miksi, oi miiiiiiikkssiiiiii ostin noita irtokarkkeja, ja vielä noin paljon ja vielä söin ne kaikki! Haloo!! Ja mitä järkeä on nyt jättää iltapala syömättä niiden takia??? Mä oon hullu! Apuvaa! Ja mulla on KAMALA ikävä mun miestä....

Huh, maanantai!