Mä oon nyt ihan kriisissä tän salibandyn kanssa. Mitä mä teen, jatkanko, lopetanko?

Miksi jatkaisin? (ja suluissa syyn vasta-argumentti)
- tykkään pelaamisesta (kakkosjoukkueessa en saisi peliaikaa)
- tykkään treenaamisesta (kaiken laisesta, eli jotain kyllä löytyisi tilallekin.)
- ihanat joukkuekaverit (joukkueemme ei siirry uuteen seuraan vaan hajaantuu. ja lisäksi tulee paljon kaikki kusipäitä mukaan. ja kyllä niitä kavereita voi nähdä muutenkin)
- tapa, tottumus (ihan kuin tupakoinnin lopettamisesta olisi kyse! voin hankkia uusia tapoja)
- valmentaja suostutteli jäämään, kehui kehitystä (jota on toki ollut, mutta ei ilmeisesti kuitenkaan tarpeeksi, että peliaikaa heruisi) ja sanoi ettei nyt saa luovuttaa (no koska sitten? mä vaan aion keskittyä johonkin muuhun)

Miksi lopettaisin?
- seura loppuu, tuli ihan uudet kuviot
- en oo tällä kaudella saanut peliaikaa niin paljo kuin luvattiin
- oon pettynyt valmennukseen (lähinnä sitoutumisen ja lupausten pitämisten osalta), valmennus on muuten ollut hyvää
- mulla on 2kk kestävä harjoittelu keskellä kautta enkä välttämättä pääsisi treeneihin/peleihin -> tylsää, epäreilua joukkueella, keskeyttäisi kehityksen
- en pysty kesällä treenaamaan joukkueen kanssa (toisella paikkakunnalla) ja omasta treenauksesta huolimatta kehitys hidastuu
- voisi keskittyä muihin harrastuksiin, aloittaa jotain uutta tms.
- voisi ukkelin kanssa juosta, pelata tennistä yms. kun aina ei olisi omat treenit
- oon PASKA, pakkoko mun on lyödä päätä seinään?????
- seuramme yhdistyy toiseen seuraan ja siitä toisesta seurasta oon kuullut vaan paskaa: klikkejä ym. ja koska oon tämmönen PASKA pelaaja niin en todellakaan pääsis mihkään piireihin siellä
- vihaan tollasta piireilymeininkiä!! fair play tai ei ollenkaan
- meidän joukkueen pelaajille on mahdollisia seuran II- tai III-joukkueet. II-joukkueella olisi valmentajat ja tavoitteena sarjanousu ja III-joukkue olisi itseohjautuvat ilman tavoitteita. koska suurinta osaa kiinnostaa II-joukkue, joutuu osa III:een vasten tahtoaan ja on aika todennäköistä että minäkin joutuisin, koska olen PASKA pelaaja
    * en voi kehittyä ilman valmennusta
    *jos haluan pelata sählyä kerran viikossa voin tehdä sen ainejärjestön pelivuorolla ihan ilmaiseksi ja ilman sitoutumista, toisten pomotettavaksi alistumista yms.
- valmentaja joka mua houkutteli jäämään on kyllä ennenki lupaillu paljo tyhjiä lupauksia ja toimina vastoin sanojaan

Mä oon täälä ihan tippa linssis ku murehdin tätä :( Muutenki on ärsyttävä viikko.

Auttakkee! Tai jos teillä on kokemuksia jostain läheltä liippaavasta niin kertokaa, niistä saa tukea :) Vinkkejä? Ratkaiskaa joku tää mun puolesta!!!!!!