Olen ollut pitkään poissa kuvioista, sillä olen ollut todella masentunut enkä ole jaksanut edes kirjoitella siitä tänne. No ehkä parempi lukijoiden kannalta ;) Olen tälläinen maanis-depressiivinen luonne eli olen joko aallonharjalla tai pohjamudissa... no ehkä tuo nyt oli vähän kärjistettyä, mutta aikamoista aaltoilua tämä nyt kuitenkin on. No jokatapauksessa nyt yritän jälleen... tavoitteet eivät ole yhtään sen selvemmät ja ajatukset ovat aika häiriöisiä, mutta luotan edelleen siihen, ettei syömishäiriö ole mua varten. Eikö ne kaikki niin sano ensin? Ihan oikeesti, mä haluun vaan olla onnellinen ja hoikka ja kaunis ja urheilullinen ja jaksaa ja ja ja... en halua turvonnutta nälkämaanlapsen vatsaa, en halua menettää lihaksia enkä halua iholle nukkakarvaa. Nou tänks.

No päivän syömiset, en varmaan ihan kaikkea muista...

aamupala: rasvatonta maustamatonta jogurttia, iso banaani, 2 kuppia kahvia
välipala: omena
lounas: täysjyväspagettia (ISÄ oli ostanut!! olen siis kesä-heinäkuun porukoilla, kun käyn täältä päin töissä...), jauhelihakastiketta (jotain juustoa siinä tais olla kans), maitoa (?)
välipala: rasvatonta maustamatonta jogurttia, muromysliä (i know että se on saatanasta)
päivällinen: munakasta.. äiti teki... munaa, juustoa, tomaattia, sipulia
iltapala: vesimelonia

Ihan ok siis. Paino tällä hetkellä... 55kg... :( farkut jalassa ja muut vaatteet päällä.. ja tänään on mun pirteämmän vaiheen eka päivä vasta, armoa... (saa nähä oonko täällä enää huomenna vai onko tää vaan yhden päivän vaihe :D )

Päivän liikunnat:
*juoksulenkki 10,5 km / 55 min
*kävelyä koiran kanssa, kevyttä venyttelyä ja lihaskuntoa (ei ehkä määränsä puolesta ansaitsisi mainintaa...) ja shoppailua kans!

Uudet lenkkarit <3<3 Ahh.

no, huomiseen. Toivottavasti.