Kymmenen vuotta sitten, 1998:
1. Pelasin lentopalloa
2. Ratsastin
3. En ikinä meikannut

Viisi vuotta sitten, 2003:
1. Halusin olla eriNlainen nuori
2. Uskoin jumalaan
3. Kävin festareilla ja keikoilla

Kolme vuotta sitten, 2005:
1. Olin tehokas lukiolainen
2. Olin seurustellut vuoden tulevan mieheni kanssa :)
3. Pelasin salibandya

Vuosi sitten, 2007:
1. Pelasin salibandya
2. Yritin pakottaa itseni kuvittelemaan että olen oikealla alalla
3. Muutin tulevan mieheni kanssa yhdessä asumaan ja Rölli tuli meille

Tähän asti tänä vuonna:
1. Olen vaihtanut alaa
2. Olen juossut puolimaratonin
3. Olen keski-ikäistynyt huomattavasti :D

Eilen:
1. Pelasin jalkapalloa
2. Seurasin uimaopetusta ja muutenki olin työharjoittelussa
3. Kävin puntilla

Tänään:
1. Olen treenannut aika vähän, koska pidän kevyttä päivää (treeneistä, muuten on kauhea super pitkä päivä joka alkoi harjoittelun puolesta aamuvirkkujen vesijumpalla klo 6.30...)
2. Olin tylsässä proseminaarissa ja vieläpä ostettiin kaverin kanssa karkkia joten söin pätkiksen ja lakun
3. Aion mennä saunaan