This is what it feels like...

Kaikki pyörii vaan oman napani ympärillä.
 Ajattelen kokoajan, miten ruma MINÄ olen, miten LIHAVA minä olen jne.
Ajattelen jatkuvasti ruokaa, kaloreita, liikuntaa. En voi ikinä tulla
 tarpeeksi hyväksi, sillä aina on joku, joka on mua parempi ja masentaa mut.
Vertaan itteäni koko ajan muihin. Onko toi mua laihempi? Onko tolla mua
parempi kunto?
Tiiän teoriassa paljo realiteetteja, mutta en osaa soveltaa niitä itteeni.

Tuun surulliseks, ku aattelen, et jotku voi vaan elää ja ruoka on ihan
normaali osa elämää. Tai kun ajattelen millasta oli lapsena: ei sillon
tarvinut ikinä ajatella mitä suuhunsa panee tai miltä näyttää, tai että
tykkääkö ihmiset musta. Tälläkin hetkellä, kun mä jäin kotiin koska aattelin
etten oo juhlatuulella, ettei ihmiset tykkää musta ja etten voi lähtee koska
alkoholissa on kaloreita ja että mun pitää nukkua että jaksan huomenna
lenkkeillä, voisin olla tekemässä itelleni mukavia muistoja. Ylipäänsä, miten
paljon mä voisinkaan kokea kaikkee ihanaa siinä ajassa kun mä vaan kierin
itsesäälissä ja sätin ja vihaan itteeni.

Tuntuis ihanalta ajatukselta vaa lakata syömästä. Antaa mennä! Paastoaminen
on oikeesti nii paljo helpompaa vielä kun "normaali" syöminen. Okei, en mä
enää ees tiiä mitä se normaali syöminen käytännössä mun kohdalla ois, mut
enivei. Elimistö ehkä menis säästöliekille, mutta kyllä sitä lopulta
kuitenki laihtuu, jossei energiaa tuu. Sitte saisin huomiotaki. Ja jos
jaksasin tarpeeks kauan, pääsisin sairaalaan osastolle oleen yötä päivää
eikä mun tarvis enää ite hoitaa mitää asioita.

Välillä  vaan ahdistaa niin paljon. Ajatukset kiertää kehää, kaikki tekemätön
riivaa mieltä ja vaikka ei ees ois mitään tehtävää, se tunne ei lähe pois.
En osaa ollenkaa olla tekemättä mitää, rennosti. Tarvin järjestystä, sääntöjä,
kieltoja, ohjeita, lukujärjestyksen, suunnitelman, määräyksiä, tekemistä, rytmiä.
Onks se muka oikeeta elämää, josta voi iloita?

Tahtoisin vaan et elämä ois jotenki hyvää ja tavallista ja normaalia.
EN OSAA SELITTÄÄ. Sekin ahdistaa... en osaa selittää, mikä on... Ja tahtosin
et joku muu vois jotenki hoitaa tän asian, en jaksais ite vastata ittestäni...

- -

Ja päivän ruokalista..

AAMUPALA
* 3 dl puuroa
*1 täysjyväpaahtoleipä, margariinia, kinkkusiivu
*kahvi
*maitoa

PÄIVÄLLINEN
*uunissa paistettuja wokkivihanneksia + juustoa
*riisiä
*kanafile
*maitoa

VÄLIPALA
*jogurttia ja mysliä

ILTAPALA
*2 siivua ruisleipää, margariinia, maksamakkaraa
*vettä
*appelsiini

LIIKUNTA
*pyöräilyä n. 20 min.
*reipas kävelylenkki 1h 40 min, HR avg 116 max , kaloreita 467