ja lisäksi on ihan järkyttävä morkkis eilisestä, miten mä saatoin syödä noin paljon??!!!! Ihan sairasta. Mä oon kyllä jollakin tavalla muutenkin sairas kuin pelkästään flunssassa. Mä en osaa suhtautua ruokaan ihan normaalina ravintoaineiden lähteenä. Ja mitä väliä?? Ei pari kipeänä vietettyä päivää varmaan lihota mua loppupeleissä satakiloseksi? Sitäpaitsi täytyyhän energiaa, ravintoaineita ja mahantäytettä kipeänäkin jostain saada, että elimistöllä on energiaa, jota käyttää parantumiseen. Jos ei ruoka maistu, niin sitten herkkuja. Ravintoaineet ei ehkä ole kohdallaan, mutta energiaa niistä ainakin saa!

Aurinko se vaan paistelee, ois mitä ihanin lenkkisää ja ollaan vieläpä yhden kaverini kanssa suunniteltu semmosta lenkkipiirin (no, aluksi siinä ois kai vaan me kaks:D) perustamista, mutta miepä oon kotona nuhassa. Oon vielä jotenki tosi väsynytkin, mitään ei jaksais tehdä.

Oon miettinyt, että pitäisköhän mun sittenkin koittaa laihduttaa 5kg? Okei, en nyt voi tässä mielentilassa ehkä tehdä mitään suunnitelmia tai päätösiä, mutta mietitään. Huh, oon tappanut tylsyyttäni lukemalla kaikkia anablogeja. Sairasta. Ja masentavaa. Kaikki vaan masentaa mua.

Voisin treenata kaloreiden laskua. Vaikka se on kyllä hankalaa, kun ei oo vaakaa. Saa kommentoida, jos joku menee ihan pieleen :) Tai tietty muutenkin!

AAMUPALA
*Finnrexin
*c-vitamiinipore
*2 täysjyväruisleipää 170 kcal, 2 tl margariinia 40 kcal, 3 siivua saunapalvikinkkua 18 kcal, kurkkua 5 kcal
*banaani 100 kcal

En tiedä yhtään paljonko Finnrexinissä ja c-vitamiiniporeessa oli kaloreita. Mutta muun aamupalan kalorit siis yhteensä 333 kcal. Jos pyöristetään ylöspäin, että on sitte päivän lopussa helpompi laskea, niin sanotaan vaikka 350 kcal.

KLO 16.17

No niin, kyllä se päivä näköjään kaikessa tylsyydessään etenee. En jaksaisi olla sisällä!!! Tekisi niin mieli mennä vaikka reippaalle kävelylenkille edes. Mutta. On parannuttava! En halua jälkitauteja. Joten... jatketaan makoiluharjoituksia... Otin juuti parin tunnin päikkäritkin tos :D Juu ja sit takaisin ruoka-asioihin...

LOUNAS
*pizzaa = Riitan Herkun valmis ruispizza, päällä lukee koko hoidon kalorit valmiiks eli 561 kcal

Eli sehän meinaa tälle terveellisille päivälle tähän mennessä 911 kcal. Huh huh, eipä kyl pitäis ihan tollasia lounaita vissiin pahemmin syödä :D Menköön nyt flunssan piikkiin....

VÄLIPALA
*Alpen-patukka 124 kcal

PÄIVÄLLINEN
*puuro 110 kcal
*mustikoita 40 kcal

Eli tähän mennessä tämän (todella kummallisen) päivän kalorit ovat jo 1185. Jos laskin oikein...

VÄLIPALA
*omena 40 kcal

ILTAPALA
*1 pala ruisleipää 85 kcal, 1/2 tl margariinia 10 kcal, 2 siivua kinkkua 12 kcal, kurkkua 2 kcal
*1,5 dl rasvatonta maustamatonta jogurttia 60 kcal, 2 rkl mysliä (???)
Eli iltapalassa yhteensä ehkä jotain 200 kcal?

Joten päivän syömisten saldoksi tuli näillä alkeellisilla kyvyillä... 1425 kcal.
Kävin sitten loppujen lopuksi kuitenkin 50 minuutin kävelyllä ja kulutin kännykkäni mukaan vähän yli 200 kaloria. Eli jos se vähennetään syömisistä... 1425-205=1220 ... joka on aika vähän :o

No lisää tohon määrään tulis kyllä muutamasta Finnrexinistä ja kaikesta mustaherukkamehusta, jota oon päivän mittaan litkiny... Saas nähä miten huominen menee. Toivottavasti tää flunssa alkais jo hellittää...